Award


Jag har fått en Award av fina Malin med bloggen Malins allt och ingenting



Så här motiverar hon awarden:

Du beskriver dina funderingar kring vardagen på ett härligt sätt och för att du är en go vän.

 

Min uppgift är nu att länka till hennes blogg, svara på 5 frågor & ge den vidare till 5 st bloggar med mindre än 100 följare. 

1. Varför började du blogga?
För att släkt och vänner som inte bor i närheten ska kunna följa vårt liv. Sedan även för att kunna skriva om vad jag tycker och tänker i olika frågor.
2. Vilka bloggar följer du?
Har en ca 20 bloggar jag läser varje dag
3. Favoritfärg(er)?
Röd, rosa, limegrönt
4. Favoritfilm?
Dirty Dancing
5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka & varför?
Madagaskar, gjorde ett arbete om Magagaskar i skolan och skulle gärna åka dit och vandra


Jag ger Awarden vidare till dessa 5 bloggar


Matilda - Ombytlig, en härlig mix av allt
Hon skriver uppfinningsrikt och otroligt roligt/träffande om sin vardag!


Annelie- Om livet med man och trollungar
En fin vän som skriver om vardagen med två barn!


Angelica
Min fina svägerska som skriver om fest och plugg i Kalmar!


Jeanette- Dagar veckor livet
Min underbara vän Jeanette som varvar skrivandet med underbara bilder


Mia- The sharp way of live
Mia som skriver både underfundigt och tankvärt om sitt liv som trebarnsmamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0