Sjukstuga...

Sjukstuga här hemma... Natalie började med feber, hosta och rinnande näsa. Sedan när hon blivit kvitt febern så är det nu Nowas och Petters tur... Nowa var lite kinkig igår, ville inte äta, inte sova, inte leka... Lite varm var hon men inte så man reagerade nämvärt. Men inatt så ville hon inte sova, bara gnälla och prata. Hon sov 40 minuter sedan gnällde hon 20 minuter. Vid ett-tiden när jag skulle stoppa in nappen för 711 gången så var hon som en kamin... Upp på skötbordet, ta tempen, 39.5 i feber... Hon fick ett halvt stolpiller och sedan försökte jag gå i henne en massa vatten... Hon somnade efter några minuter och sov till halv nio. Petter mådde sådär i lördagskväll och igår jobbade han. Inatt fick även han feber... Jag är täppt i näsan och känner mig lite seg... Hoppas hoppas hoppas jag får hålla mig frisk!

Har varit duktig med träning förra veckan. I söndags sprang jag med Syrran. I måndags var det ett medelpass på friskis. I tisdags sprang jag en kort runda på 2 km endast... I onsdags vilade jag och i torsdags var det ett medelpass på friskis igen... Fredagen och lördagen vilade jag då jag kände av halsen lite. Igår blev det ett medelpass igen då jag endast var täppt i näsan. Och det är jag ca 300 av årets dagar så det kan inte stoppa mig...

Får se om det blir träning idag, har inte bestämt mig än.. Men tränade ju igår och ska gå på afrikansk dans imorgon så blir nog bara en promenad senare idag... Sen blir det nog träning på torsdag och söndag med på friskis... OM jag håller mig frisk!
Nehej nu ska jag ner i källaren och slänga i en maskin tvätt...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0