Gnällspik!

Nowa har börjat med att gnälla sig igenom hela nätterna... Sover 30 min, gnäller 5 min, sover 30 osv... När hon väl sover sen så "pratar" hon i sömnen... Håller på att bli tokig, blir inte många minuters sammahängande sömn på nätterna numera... Igår kollade jag på klockan vid halv tre sista gången, så hade jag inte HUNNIT somna än pga hennes gnällande... Nu har jag, sedan jag la henne i vaggan för natten för 30 minuter sedan, redan hunnit in 4 ggr, hon gnäller... i sömnen... Blir tokig! En sak när jag ändå är vaken men på nätterna? Jag vill/behöver sova! Vet inte om hon kanske börjar tycka det är trångt i vaggan... Men spjälsängen får vi inte plats med i vårt sovrum så då måste hon flytta upp om hon ska byta till den... Och om hon ska gnälla hela nätterna vill jag inte ha henne nära Natalie så hon med är vaken... Det räcker med en av dem... ! Och Nowas rum är inte klart än, för att det ska bli klart måste källaren bli klar eftersom det som står i Nowas rum ska ner i källaren... I källaren ska hobbyrummet byta rum, hobbyrummer ska sedan delas till två rum, en groventre och en gillestuga... Så vi har lite att göra innan Nowa kan få sitt rum! Flytta ett helt rum, sätta upp en vägg, måla väggarna i det som ska bli gillestuga och sedan in med en heltäckningsmatta... GAH! Fullt upp i höst :)

Har hämtat ut Natalies nya bilbarnstol, nu ska bara airbagen kopplas ur på passagersidan sen ska hon få sitta i framsätet :)

Nu blir det lite mer "The Big bang theory"

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0