Det går bra nu!

Afrodans stod på schemat idag. Var grymt nervös innan, hade inte en susning om vad det var för något... Men oj vad kul det var! Och jobbigt, tungt för benen, speciellt vaderna! Men man märkte inte hur jobbigt det var förrän efter passet var slut. Under tiden hade man fullt upp med att memorera och följa stegen så det tänkte man inte på... Får se om jag kan gå på söndag då det är igen, men då behöver jag nog flirta in mig för att fixa barnvakt! ;-) Någon? Tror Petter är på styrelsemöte då nämligen...  
På söndag förmiddag är annars planen att gå på familjegympan med Natalie... Tror hon skulle tycka det vore riktigt kul!
Imorgon blir det en promenad för att sedan på torsdag träna ett medelpass igen!
På måndag är det mätdax... Så jag vet ungeför vart jag startar på... Ska ta tag i och fixa ett batteri till vågen med så jag kan väga mig med! Mitt mål är ju minst 10 kg bort, men helst 15! Och då underlättar det om man har en våg så jag vet vart jag står idag och så jag sedan kan väga mig varannan vecka!

Nu är det fotboll på teve, Sverige-San Marino. En match som Sverige borde vinna med förbunda ögon. Eller som jag läste någonstans, med Carl Jan på mittfältet!

Trött, tröttare, tröttast det är jag just nu, men lite väl tidigt att sova... Surfa runt lite en stund innan jag kan röra mig mot sängen

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0