Uppdatering av helgen och köket

Har haft en riktigt bra helg! I fredags var vi i Örsjö för at fira svärmor som fyllde 59 år. God mat och och trevligt sällskap! Och Natalie och Saga hade riktigt roligt, de blir som galna de där två när de är tillsammans:)

I lördags tog mormor och morfar med sig Natalie till stan, de gick på kondis och till bibblan. Vad jag och Petter gjorde under tiden kommer jag inte ihåg, men jag gjorde nog inte många knop. Var hos Annelie en stund för att prata lite. Natalie skulle sedan sova hos mormor och morfar så jag gick och lämnade henne, innan jag skulle göra mig iordning inför 25årsfesten på kvällen! Det var Emelie som hade fixat fest i Qvarnaslätt. Jag hade så otroligt kul, skrattade och pratade hela kvällen. Och drack 1½liter ramlösa, så sprang en massa på toa med:) Jag brukar gå och lägga mig vid nio och vi åkte från festen vid kvart i ett ca, det är ett bra betyg! :) Tack Emelie för en otroligt rolig kväll!
Somnade nog vid tre-tiden och sen vaknade jag vid halv nio så mycket sömn blev det inte precis. Men spenderade nästan hela dagen i sängen ändå, det var skönt. Petter var "lite yr och trött" och jag var mest trött. Kvällen spenderades hemma hos mina föräldrar, skönt att slippa vara hemma och se stöket! Köket är helt tomt nu sånär på kylskåpet. Spisen står i hallen och det är sååå stökigt. Idag skulle snickaren ha kommit med men han ringde till Petter igår och sa att jobbet innan oss tog längre tid så förhoppningsvis kommer han på torsdag istället. Segt att bara gå och vänta, har ju bara en micro att fixa mat med. Men kanske att vi sätter in spisen i köket idag så vi har den att använda... Natalie behöver ju lagad mat, men ska nog köpa lite barnmatsburkar när jag ska till Kvantum nästa gång, kan vara bra att ha hemma!

Om någon timme åker vi nog till simhallen. Petter gör det sista han kan göra i köket, sedan åker vi nog. Natalie tycker det är så roligt att bada. Och jag tycker vattnet är så skönt! :)

Gick in i vecka 36 i lördags, så nu närmar det verkligen sig. Har inte packat väskan än, men har lagt fram det mesta som ska med, förutom tandborste, kläder till mig och GODIS! Ska även köpa med mig Dextrosol och något gott att dricka! Måste ju även packa en väska till Natalie eftersom hon ska till mormor och morfar när vi åker till BB.

Natalie har inte haft någon mer nattskräck sedan sist, men har börjat sova väldigt dåligt, vaknar flera gånger per natt och är ledsen. Hon drömmer nog väldigt mycket just nu!

Nehej nu ska jag pussa lite på min dotter

Kramen


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själva för en superkul kväll!!!

2011-03-07 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0