Pojke vs flicka


Enligt skrock kan detta vara tecken på ifall du har en pojke eller flicka i magen

Texten med FET STIL och understrucken är vad som passar in på mig...


Tecken Pojke Flicka  
Bebisen hickar Lite Mycket
Magen

Toppig framåt

Bred åt sidorna
Magen Långt ner Högt upp
Din hud Torr Mjuk
Ditt hår Tjockt & glansigt Tunt & matt
Bebisens hjärtljud Under 140/min Över 140/min
Illamående de 12 första veckorna Nej Ja
Sover på

Vänster sida

Höger sida
Hormon rand Tydlig rand Ingen rand
Du är sugen på Sött Surt& salt
 



Så här såg det ut när jag väntade Natalie

Tecken Pojke Flicka  
Bebisen hickar Lite Mycket
Magen

Toppig framåt

Bred åt sidorna
Magen Långt ner Högt upp
Din hud Torr Mjuk
Ditt hår Tjockt & glansigt Tunt & matt
Bebisens hjärtljud Under 140/min Över 140/min
Illamående de 12 första veckorna Nej Ja
Sover på

Vänster sida

Höger sida
Hormon rand Tydlig rand Ingen rand
Du är sugen på Sött Surt& salt
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0