Min dag

Var i Kalmar med Jeanette idag, skulle köpa en amningsbehå och sen även se om jag hittade en fin klänning som döljer mage och som går att amma i, ska nämligen på bröllop valborgsmässoafton... En behå hittade jag, och bara för att jag valde en svart istället för vit så blev den 20 kr billigare, häftigt! Klänning hittade jag med, men köpte den ej, kände att jag behövde fundera lite, men med rätt accesoarer och en cool bebis på armen blir den perfekt! :)
Sen började tydligen Lindex och HM med rea idag, så fyndade en massa. En rosa väst (för utebruk) till Natalie, strl större, en klänning med Flintstones på och ett par rosa tajts till det. Sen självklart till bebis med, dregelscarfsar 3 st, varav det på två st stod I<3 Dad respektive I<3 Mum... :) Sedan matchande mössor till det:) även en sparkdräkt i plysch och en body fick följa med hem. Så helt tomhänt kom jag inte hem. Vi hade massor att prata om, jag och Jeanette, typ första gången vi träffas utan några barn alls, det var såååå skönt. Vi tog en bakad potatis på stan som var supergod! Så nu har jag hittat mig ett nytt ställe att äta på i Kalmar! Cayenne tror jag stället hette? Fd Graffitti? Men lär ju inte hitta dit, var väldigt förvirrad där ett tag, Jeanette trodde nog jag aldrig varit i Kalmar förut... :)

Nehej nu ska jag fortsätta plocka lite, sitter jag här för länge så säckar jag ihop... Har ju bäddat vaggan med hjälp av mamma idag, blev supermysigt! Plockat undan alla Natalies leksaker på övervåningen så det går lätt att städa där. Det tog ett tag då hon har hela övervåninge för sig själv för tillfället och helst är i alla rum och leker samtidigt! Sedan har jag flyttat över matvaror från gamla kyl/frys till det nya. Den gamla kylen är även urtorkad och ren... Sopat golvet i källaren med, de har varit och borrat och grejat där nere så var skitigt. Men orkade inte dra med dammsugaren ner, får fixa det imorgon istället. Nu blir det nog lite mer plock innan det är kvällsdax, klockan, oj klockan är över 10, kanske ska ta kväll nu istället?

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hade jättekul idag!! Och vad vi fyndade!! =) Får vi göra om oftare! ;)

Undrade faktiskt ett tag om du tappat bort ditt lokalsinne ;) Haha tänk om inte jag varit med, hade du ju irrat runt där fortfarande!! ;)

Den klänningen med kavajen kommer bli skitsnyggt!!

Ta det lite lugnt nu ikväll med, tänk på att ni ska ha bebis imorn ;)

Kram

2011-03-31 @ 22:16:46
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0