Dagen...

Jag vill gå och lägga mig... Klockan är tjugo i nio, en fredagkväll oh jag vill sova... Men jag är så sjukt trött, och har sjukt tråkigt... Ska blogga lite sen blir det  sängen för mig!

Haft en riktigt bra dag. Dagen började som vanligt vid åtta när Natalie vaknar, sedan var det frukostmys framför teven. Vid tio åkte vi till Annelie, Tora och Maja för att träffa de andra mammorna och barnen i föräldragruppen... Hade otroligt kul, vi har alltid massor att prata om. Natalie hade inte träffat de andra barnen på ett år (de senaste gångerna vi har träffats har varit utan barn) så hon var lite blyg i början men det släppte efter några minuter. Hon och Tora hittade varandra, de låg i Toras säng och läste böcker, höll varann i hande och var allmänt "tjejiga". Det var så kul att se! Vi var där i ca 3 timmar, sedan svängde vi förbi Sibylla på vägen hem för Natalie ville ha köttbullar och mos. Hon fick själv tala om vad hon ville ha, hon var så stolt:) Sedan åkte vi hem till mina föräldrar för att äta, och Natalie fick även leka lite ute... Sedan ville Natalie sova i bilen så vi åkte en runda och hon sov nog i 40 minuter. När vi kom hem var vi båda trötta så vi däckade i soffan båda två, och där låg vi när Petter kom hem från jobbet.

Idag är det exakt två veckor till BF, så nu börjar det verkligen närma sig. Kan ju bli när som helst :) Med tanke på alla sammandragningar och förvärkar så borde det inte dröja så länge till men vi får väl se. Har fått en otroligt stark känsla av att det är en pojke i magen. Man kan ju aldrig lita till 100 på UL. Men var ju lika säker på att det var en kille förra gången med, och hade ju väldigt mycket fel! Den som lever får se.......


Snickarna har jobbat på bra i veckan så snart kan vi flytta in i vårt kök. Är ju lite kvar dock som vi inte kunnat råda över, ett fönster som är två veckor försenat, vilket gör att en hel vägg står halvfärdig. Innan fönstret kommit på plats kan vi varken kakla, måla eller sätta taklister på den väggen! Men två veckor går fort! Sedan ska matdelen i köket tapetseras och taket ska målas en gång till...

Nehej nu blir det sängen för mig

Kramen

Kommentarer
Postat av: mandis04

Haha, jag antar att min gissning på när er lilla bebbe kommer sprack ;) Iaf den med gissningen på vilken tid ;) Men det är ju hela dagen kvar, så man vet ju aldrig ;)

Hoppas iaf att du kunnat sova inatt utan allt för mycket förvärkar och sammandragningar....

2011-03-26 @ 07:01:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0