Vaken!

Vaken! Inatt tog Petter Nowa när hon vaknade så jag fick sova en hel natt. Det var skönt. Den senaste veckan har jag somnat runt elva halv tolv, sedan gått upp och fixat mat till Nowa vid halv tre och sedan blivit väckt av Natalie vid halv sju... Då är jag trött. Jag vet att det finns de som har det sju resor värre, så jag borde inte klaga... Nowa vaknar ändå bara en gång och ska ha mat så det är ju lyx. Men ersättningen gör ju att de sover sjukt mycket bättre, och det bäst av allt: Petter kan lika gärna ge henne mat när hon vaknar... Jag kan vara iväg utan att behöva känna press att jag måste ta med Nowa eller måste hem och ge henne mat, det är underbart!
Så imorse när jag vaknar vid halv åtta var jag pigg och glad så satte mig på Petters cykel och trampade till Kvantum för att köpa jordgubbar, mjölk och frallor. Nu väntar jag bara på att Petter ska vakna med!

Idag ska vi åka till Byxelkrok över dagen. Natalie åkte dit med sin mormor och morfar igår så han har fått spendera lite ensamtid med dem. Hon var så lycklig och talade flera gånger om att Nowa, mamma och pappa inte fick följa med :) Pratade med henne i telefon igårkväll och hon var så lycklig, de var ute på "promonad" och skulle gå till vattnet och kasta stenar... Underbara unge som kan prata i mobiltelefon innan hon fyllt 3 år!

Nehej nu nörjar Nowa kinka lite, hon vill nog inte ligga ner med, har ju legat ner hela natten:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0