Jävla huvudvärk

Har sovit hela eftermiddagen, somnade runt halv två och vaknade till vid halv fem. Jag och Nowa låg på varsin kudde i sängen och snarkade ihop. Det var superskönt då, men nu är jag inte speciellt trött... Petter och Natalie har varit på studentuppvaktning, Petters kusin Emil tog studenten idag. Vi skulle åkt hela familjen men jag pallade inte det så jag och minstingen stannade hemma. Huvudvärken försvann runt halv fem men nu är det tillbaka igen, och nästan värre än innan. Ska försöka fixa vara uppe en stund till, inget kul att gå och lägga sig när man inte är trött. Natalie och Petter sover, Nowa fick precis mat så hon ligger i sin vagga och gnäller till lite ibland.

Imorgon kommer Olivia och hälsar på, ska bli så kul! Vi har inte setts sedan november 2008 så det är ett tag sedan.  Vi har haft kontakten via internet hela tiden men det har inte blivit av att vi träffats, men imorgon kommer hon! Och sen på eftermiddagen kommer Vajne och ska hjälpa Petter tapetsera de sista metrarna sedan är det klart! På kvällen ska jag och Marie ut och gå en långrunda, det ska bli otroligt skönt!

Nej nu pallar jag inte sitta här mer... Om någon undrar vad jag lagade för mat kan jag tala om att det blev ingen mat, jag orkade inte laga mat, Petter hade ätit på jobbet och Natalie äter hos sin dagmamma. Får se vad det blir för mat imorgon, köpte nypotatis förut så det blir nog något med potatis!

Puss och kram



Mina fina tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0