Tråkig dag

Tråkig dag att vara hemma själv med barnen, Petter har sin långfredag så han jobbar halv sju till halv fem. Det är otroligt tråkigt, och sen när han kommer hem är han trött och inte så rolig att umgås med (vilket jag såklart förstår). Tur det bara är var fjärde fredag. Extra tråkigt när det regnar så man inte kan hitta på något ute, Natalie var varit ute själv några gånger dock... Nowa gnäller hela tiden och har bara sovit kanske sammanlagt 30 minuter sedan halv åtta i morse... Börjar bli riktigt trött på att gå och bära och trösta hela tiden...

Sitter och väntar på att det ska börja åska någon gång, har en grym huvudvärk. Och en grym huvudvärk i kombination med Nowas gnäll är inte bra!
Har börjat med potträningen lite mer på riktigt idag men det är inte lätt. Två gånger kissade hon i byxorna innan hon satte sig på pottan 3 gånger i rad. Men sen passade hon på att kissa två gånger på golvet när jag matade Nowa så då gav jag upp. Frågade ungefär 1 minut innan om hon behövde kissa, men nej hon var inte kissig sa hon. Sedan kissar hon två stora pölar på golvet inom loppet av 1 minut, gah! Hon säger att hon inte känner innan när hon behöver kissa, och är det så är det ju ingen ide att träna eller?! Hon kan ju inte sitta på pottan hela dagen!

Nu längtar jag riktigt mycket till imorgonkväll då det är tjejfest! :) Ska bli sjukt kul att bara umgås med sina vänner och inte ha några barn att ta hänsyn till!

Annelie och Minna var här förut så vi pratade lite om midsommar. Ska bli skönt att komma iväg lite...

Nehej nu tyckte jag att det mullrade, får väl gå ut och lyssna för att vara på den säkra sidan..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0