Obehagskänsla...

Förra veckan kunde jag helt plötsligt inte logga in på min internetbank med min PINkod... tyckte det var lite konstigt då jag varit inne bara någon timme innan utan problem att logga in. Mailade min kontakt på banken och idag fick jag svar. Någon har gjort 3 felaktiga inloggningsförsök som då har utlöst att det inte går att logga in via PINkod längre. Känns lite obehagligt att veta att någon försökt ta sig in på min internetbank... Dock går det ju inte göra så mycket via PINkod, endast flytta pengar mellan mina egna konton... Men en obehagskänsla blir det ändå... Jag som precis lärt mig koden typ, nu ska jag lära mig en ny... blä!

Imorgon ska jag och Annelie handla inför midsommar... får se hur dyrt det blir :) Helgen kommer att spenderas uppe i Byxelkrok, på Neptuni camping, samma camping som mamma och pappa har sin husvagn uppställd på! Ser riktigt mycket fram emot midsommar nu! All god mat!

Är riktigt trött nu, imorgon ska jag ha en pysslar dag, måste städa lite sen har jag en massa tvätt och lite som måste strykas...

Ska köpa en bumbostol av Mikaela, ska testa den till Nowa. Sedan ska jag få låna Annelies bärsele, Nowa tycker om att sitta i den så nu ska vi låna deras! :)




Puss och kram


Kommentarer
Postat av: alexander

Det kanske är Natalie som varit och pillat på dosan ett par gånger om du haft den liggandes framme. iofs kunde inte jag heller logga in på min bank, och inte angelica heller. Men hur troligt är det att våra också blivit offer för någon skurk?

2011-06-22 @ 09:33:12
Postat av: Evve

Fast det är inte dosan som inte funkar utan PINkoden som gör att jag kan använda banken utan dosan.

2011-06-22 @ 10:51:03
URL: http://linababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0