Långt mellan inläggen

Oj, det är långt mellan inläggen... Men för tillfället har jag varken ork, tid eller lust att blogga så mycket... Jag har helt slutat att amma Nowa nu så nu mår jag mycket bättre! Och hon sover mycket bättre, äter vid 22-tiden ca då hon även flyttas över till vaggan. Sedan äter hon nästa gång mellan 4-5, sedan vid 8-tiden... Underbara unge! Och snart kan vi nog snart hoppa över målet vid 4-5 då hon knappt äter något då, knappt 60 ml får jag i henne då, hälften av vad hon äter i vanliga fall!

Var på efterkoll hos BM i onsdags, och enligt den vågen har jag gått ner 2 kilo till, men jag kan då fan inte se vart, fötterna kanske?! Jag känner mig större och större men enligt vågen blir jag tydligen mindre... hmmm!

Nehej nu ska vi fika lite (och gå upp lite mer i vikt!)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0