Hypokondriker ?

Har börjat få sjukt ont i min höft. Det gör jätteont och sen sprider det sig ner mot knät. Känns som eld i blodådrorna, gör så sjukt ont. Det gör alltså inte ont i leder eller känns som foglossning utan detta är mer en känsla inåt kroppen och sprider sig neråt. Och bara på vänster sida. Hypokondriker som man är så är jag bombsäker på att jag håller på att få en blodpropp i benet eftersom jag satte in en spiral för två veckor sedan...

Kalmar vann återigen så nu ligger vi på tredje plats. Snart är SMguldet hemma i Kalmar igen:) Vi har röda dagar framför oss...

Imorgon är det midsommarafton och den ska firas i Byxelkrok tillsammans med Annelie, Fidde, Minna och Niccie. Vi har hyrt varsin stuga på Neptuni camping så vi åker vid nio imorgon! Mormor och morfar har köpt fina vita klänningar till Natalie och Nowa, de kommer vara så fina så! Natalie ska nog även få en krans i håret, min faster är bra på att göra sådana och de är hos mamma o pappa som har sin husvagn på Neptuni camping. Har packat det mesta, nu ska vi bara få in allt i bilen.... Nowas vagn tar ju upp halva bagaget liksom...

Nu blir det sängen...

GLAD MIDSOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0