Huvudvärk och järnbrist

Det blåser och är kallt och ruggigt idag. Min huvudvärk vill inte ge med sig, har gått med den i flera dagar nu. Varken tabletter eller mat hjälper... Den gör att jag inte orkar ta tag i något, tvingade mig själv att klippa gräser i måndags men sen har jag inte gjort många knop. Behöver röra på mig men det tar emot, ska se om jag fixar ett pass på crosstrainern ikväll. Sen imorgon blir det en långpromenad med Marie. På fredag jobbar Petter heeeela dagen så då blir det inga många knop gjorda. Behöver åka och handla chips/godis och alkohol, får väl ta det på lördag, för orkar inte dra med mig både Natalie och Nowa dit! Hade tänkt att ta en promenad och göra det idag men jag fixar inte det, skulle helst vilja sova... Nowa vaknade vid fem i morse och sen somnade hon runt kvart över nio i sin vagn, så det blev en tidig morgon... Vet inte om jag fortfarande lider av järnbrist för jag är trött och yr mest hela tiden...

Nehej nu ska jag plocka lite här hemma, sedan vila. Och klura ut vad jag ska laga för mat idag. Har kycklingfile i frysen men det år vi igår så det går bort. Har kött i frysen, och fiskpinnar. Har ingen potatis hemma så det får bli antingen ris, tagliatelle eller bulgur. Men bulgur åt vi igår... Bläää, har inga ideér alls...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Pressa inte dig o göra massa saker om du inte mår bra... Ta hand om din kropp o lyssna på den!! PUSS vännen

2011-06-15 @ 12:23:39
Postat av: Tre ungar och bebis i magen

Jag veeeet! Att hitta på middag varje dag är INTE lätt!

Hittade hit via FL. Kul!

Ha en fin kväll!

2011-06-15 @ 18:26:29
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0