Hatar att vika och sortera

Jag har tvättat hela dagen, fem maskiner blev det sammanlagt, den sista är igång nu och den näst-sista ligger i torktumlaren... Att tvätta är inte så jobbigt, men sortera, vika och hänga in är dödens tråkig! Jag hatar det, därför blir det ofta liggande så får man ta kläderna från trådkorgen för att jag inte orkat lägga/hänga i dem i garderoben... Och idag har jag strykt, det händer enbart när det är gardinbyte annars så det är stort för att vara mig! Eftersom kläderna oftast stannar kvar i trådkorgarna blir det ju skrynkligt så hade lite att stryka idag...

Tittar på Livet på BB nu, det är så bra. Är så glad att jag har mitt gjort... Förmodligen för gott... Två barn är lagom och perfekt. Men fråga mig om ett år, då kanske jag har ändrat mig, men det tror jag inte :) Klart, en pojke hade ju varit mysigt, har ju inte fått min Hjalmar än!

När Livet på BB är slut ska jag göra vitlöksbröd sen blir det mys med Petter, vittvin och räkor ska jag även fixa.

Nu blir det liggande läge en stund innan jag ska börja fixa i köket

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0