Fyllefrossa....

Jag fryser, det kallas fyllefrossa... Jag hade ju tjejfest igår hemma hos mina föräldrar. Och vi var väl en 15-16 tjejer som pratade och skrattade i mun på varandra i över 6 timmar! Åh fy fan vad kul vi, jag, hade! Jag skrattade så tårarna sprutade flera gånger! Det gick åt en vinflaska, 3 cider och nästan ett helt paket cigg... Men jag mår riktigt bra idag. De sista tjejerna gick hem runt halv ett och då städade jag undan det mesta sen gick jag hem. Somnade väl runt två-tiden sen gick jag upp och gav Nowa mat vid halv sju, sedan väckte Natalie oss vid kvart i nio. Sen blev det morgonmys i sängen alla 4 innan vi steg upp och åt frukost. Sen tog jag med mig Natalie hem till mamma och pappa för att ställa i ordning bord och stolar på altanen. Vi gick sedan hemåt och det blev lite mer familjemys i sängen. Sen körde Petter Natalie till mormor och morfar för att äta kroppkakor och sedan mot Baroness för att hämta mat till oss. Och nu sitter vi här, med varsin laptop i knät framför teven. Nowa ligger och snarkar i vår säng... Henne saknade jag grymt mycket igårkväll, har inte varit ifrån henne så lång tid förut, hon är ju ändå bara lite drygt två månader...

Nehej nu ska jag glo runt lite på nätet och trycka i mig lite fler Polly

Tack alla underbara vänner för igår, det var sååå kul!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: fridah

tack själv vännen. d va så grymt roligt å trevligt :) verkligen en top-tio kväll !!! kram

2011-06-19 @ 15:43:20
Postat av: Emmelie

Det var verkligen jättekul!, det får bli fler gånger :)

2011-06-19 @ 20:10:58
Postat av: Annelie

<3

2011-06-19 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0