Blogg.se vill fortfarande inte att jag laddar upp bilder :(

Försökte ladda upp bilder igen men det går inte, den bara stänger ner hela tiden... En bild går bra men när jag ska ladda upp bild nummer två så stänger den ner Så blir bara en bild idag

Har precis kommit hem från sommarfesten med dagmammorna och alla barnen. Barnen hade superkul och tror alla föräldrarna hade trevligt, jag hade iaf... Nowa sov sig igenom hela kvällen, som vanligt:) Mormor Liselott hade klätt ut sig till en clown som bjöd på glass och godis. Men den tyckte inte Natalie om, ingen överraskning precis, så henne fick jag bära... Hon darrade som ett asplöv, så rädd vad hon... Hon är lite töntig :) Gick inte ens att locka med godis eller glass, och hon tyckte clownen såg ut som en gammal gubbe. Men då vet vi att vi inte behöver vara rädda för att hon följer med läskiga gubbar som lockar med godis eller glass!

Nehej imorgon är det föräldraträff för Nowas grupp, ska bli intressant att se vilka som ingår i den... Klockan 9:15 ska vi vara på lekplatsen vid simhallen (sjukt tidigt!) Inte hinner jag gå heller eftersom jag ska lämna Natalie vid 9 på Hanemålagården... Har inte en susning om vilka som är med, har fått namnen men känner inte igen ett enda...
Skulle behöva ta ett pass på crosstrainern ikväll men har så ont i magen så jag får hoppa över det idag, vilket betyder att jag inte motionerat något alls idag, förutom 4 korta promenader... Men ska göra mina situps och min "planka" sedan...


Mina fina flickor

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0