Behöver ett måttband

Oj vad flitig jag har blivit på att skriva de senaste dagarna. Kände att jag stod vid ett vägskäl, antingen lägga ner bloggande helt eller bli flitigare. Och det är ju inte så svårt att se vad jag valde :)

Idag skulle jag ju mätt mig, men det bir lättare om man äger ett måttband... Så jag får hoppa det. Och vikten kunde jag inte heller kolla för vågen har slutat fungera :( Men men, har gjort 60 situps och klippt gräset. Vi har ingen självgående gräsklippare så det är ett träningspass i sig att klippa gräset, speciellt med tanke på att vi faktiskt har ganska stor trädgård! Tyvärr så körde jag soppatorsk när det var lite kvar, hade väl runt Natalies gunga kvar bara, men det ser lite dumt ut...

Andra natten utan napp för Natalie, hon hade lite svårt att somna men det hade nog inte så mycket med att hon saknade sin napp utan att hon inte villa sova... Nowa sov sin första hela natt. Hon åt sista gången vid 10-tiden, sedan vaknade hon till vid 5 och då fick hon sin napp sedan somnade hon om och sov till halv åtta, SKÖNT! Men nu sover båda tjejerna så vi får lite tid tillsammans*

Idag har Vajne varit här och hjälpt Petter att tapetsera, så snart är det klart! Imorgon är det sommarfest med dagmammorna på kvällen, på onsdag har jag föräldraträff med Nowa och sen tar Petters kusin Emil studenten så då ska vi nog till Örsjö en runda, på torsdag ska de tapetsera klart och jag ska ut och gå med Marie på kvällen...

Jaha, och nu vaknade Nowa, ingen rast och ingen ro.....

*varsin dator i knät

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0