.... *trött* ....

Allt till köket är fixat och klart, nu ska vi bara få hem allt! Köksstommar och luckor ska inhandlas på torsdag. Idag kom fläkten hem. Diskhon borde komma denna veckan, även kaklet kommer denna veckan. Bänkskivorna kommer inom någon vecka, sedan har vi allt hemma.

Idag har jag haft en otroligt lugn dag, har ingen ork till något alls. Och höfterna börjar bli grymt jobbiga nu! Det gör precis lika ont vare sig jag rör på mig eller inte. Dock är nätterna och kvällarna hemska om jag varit "aktiv"...  Sammandragingarna är verkligen nästan konstanta. Men bebisen sparkar hela tiden, speciellt kvällar, nätter och morgnar. Supermysigt även om det ibland gör lite ont:)
Idag skurade jag toaletten nere, sen lagade jag mat. Idag blir det fläskkarre med kokt potatis och brunsås (som jag gjort själv från grunden med svart vinbärsgele). Det blev supergott! Sedan ställde jag mig och gjorde en blåbärspaj med knäckigt täcke... Underbart gott det med! Nu har Natalie somnat och jag och Petter sitter jämte varandra i soffan med varsin laptop i knät. Men snart ska jag släppa datorn för att titta på Halv åtta hos mig...

Funderar över om Natalie är lite för liten för att testa på att rida när hon fyllt tre år... De har ridlekis i Norra Sävsjö för barn från 3 år... Men det går ju att testa, funkar det inte så gör det inte, då får vi testa om något år igen! Vore ju så kul om hon tyckte om det!


Vår nya diskho



Vår nya köksfläkt



KRAAAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0