trött, så trött

Har ingen ork alls... var hos BM igår och mitt blodtryck är så lågt att hon knappt fattar att jag ens kan stå upprätt... likaså mitt blodvärde och ferritinvärde är superlågt... sfmåttet är samma som med natalie, likaså viktuppgången... hjärtljuden låg på 134, så lågt låg de aldrig med natalie, då var de aldrig under 140,,,

idag fyller offe 25 år, så vi var uppe hos honom och firade honom i förmiddags. han fick ett barbord med stolar av oss allihopa...
har även äntligen vaccinerat mig mot svininfluensan idag, gladast fö det är nog min mamma... men skönt att ha det gjort, har ont i armen, men annars mår jag bra... natalie fick följa med mig och hon tyckte nog det var värre än jag. hon har frågat hela eftermiddagen om jag har ont och om jag är ledsen... underbara unge!

halvsitter i soffan med datorn i knät och tittar på när sverige vinner över polen i handboll...

imorgon är det tjejkväll med mammagruppen, ute i alsterbro, ska bli superkul!
på lördag ska vi fira offe än en gång med kalkonmiddag hemma hos mamma o pappa, supergott ska det bli!
på söndag ska vi fira saga som fyller 7 år den 24... vilket påminner mig om att jag måste till stan och fixa present till henne imorgon...

nej nu ska jag gå o sova, innan jag somnar i soffan...

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0