Tacos ikväll

Idag tillbringade jag och Natalie förmiddagen hos Marie och Noelia. Skönt att få prata lite, och barnen hade nog kul med:) Natalie var väldigt blyg först men efter vi fikat så tinade hon upp! Det är ju bara 9 månader mellan dem, så det funkar bra att leka ihop!

Nu ligger Natalie och sover, och jag skulle egentligen behöva en powernap. Jag sover så otroligt dåligt på nätterna och sen vaknade Natalie tidigt imorse... Lär somna riktigt tidigt ikväll om jag inte vilar lite nu! Ikväll blir det tacos och Lets dance. Tacos var jättelänge sen vi hade, så det var dags nu!
Petter är i Kalmar nu, skulle kolla upp bänkskivorna på bauhaus och sedan kolla kakel, han jobbade bara till halv ett idag, så bäst att passa på!

Varit lite dåligt med bilder nu på ett tag, men vi har blivit väldigt dåliga på att ta bilder, trots att vi har en ny bra digitalkamera... Men man ska ju komma ihåg att ta med den med!

Nej nu ska jag inta liggande ställning i soffan.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0