Spånar lite namn

Vi är ju ganska säkra på att det är en tjej (efter UL då BM sa att hon "-iaf ser jag ju ingen snopp"), så jag sitter här och tittar på Mamma Mia och funderar på namn. Först och främst tjejnamn men skulle det bli en pojke måste vi ju ha några förslag på det med! Lättare med tjejnamn än killnamn måste jag ju säga. Som med kläder. En massa kläder till tjejer men inte till killar... Jaja, namn var det nu... Här kommer några namn jag tycker är fina, kom gärna med fler förslag! (Detta är mina favoritnamn, några delar jag med Petter, andra inte)

Tjejnamn;
Elsa
Hanna
Ellen
Meja
Mimmi
Nova-Lee
Alva
Vilda
Molly

Pojknamn;
Hjalmar
Isak
Noah
Wilgot

Fler förslag någon?!



Kommentarer
Postat av: fridah

nova-lee låter jätte mysigt. alva e också jätte fint.. //fridah

2011-01-02 @ 00:10:39
URL: http://funbyme.blogg.se/
Postat av: Karolina

wilma,julia,oliva,elvira,thea,ellie,lova,alicia,tyra



theo,oliver,william,melvin,neo,edvin,

2011-01-02 @ 11:18:36
Postat av: Anna

Elsa har jag som favorit namn, om jag får barn någongång och det blir en tjej ska hon heta Elsa. Så jag tycker det är ett jätte fint namn...Kramar

2011-01-02 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0