Skitdag!

Vilken skitdag. Började med att jag knappt tog mig upp ur sängen, tryckte i mig panodil för att fixa att lämna Natalie hos dagmamman. Sen hem och äta frukost. Den fick jag upp efter ca 5 minuter, helt utan förvarning. Mådde inte illa något alls, men sen pang bom fick jag springa till toan och sen började illamåendet! Och har haft sjukt ont i höfterna/ryggen. La mig i soffan och sen tog jag mig knappt upp... Låg i soffan från tio-tiden till 4 ungefär. Nu har jag rört lite på mig och det börjar släppa, men har fortfarande superont... Sen så fort jag rör på mig får jag sammandragningar, det gör inte ont men det känns lite obehagligt... Men lillstrumpa i magen har varit vaken väldigt mycket idag med, mysigt med sällskap!

Imorgon ska vi åka och köpa köket på Ikea. Får se om jag orkar följa med eller om jag och Natalie får stanna hemma. Mår jag som idag så stannar jag hemma. Dock ska jag ha hand om Natalie själv hela dagen imorgon, det kan bli tufft! Men hon fixar det mesta själv, bara lite mat och blöjbyten... Bävar inför fredagen med då Petter jobbar 10 timmar, blir tufft om jag inte mår bättre...

Läkaren som ska skriva om mitt sjukintyg vill inte höra av sig. Hon hade glömt sätta ett kryss i rutan "helt nedsatt" och bara skrivit dit datumen. Försäkringskassan hade inga problem att läsa ut det, men tydligen fixade inte min arbetsgivare det. Så nu jagar jag henne för att få ett nytt... Har ringt två gånger och sista gången blev jag lovad att hon skulle ringa tillbaka idag eller imorgon, så hoppas verkligen hon ringer imorgon!

Nehej nu ska jag koncentera mig på Livet på BB...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0