Natalie har fått ett nytt rum

Har en bebis i magen som varit vaken nästan hela dagen idag känns det som. Det bökar och stökar i ett... Speciellt när jag sitter i soffan med datorn för då sitter jag lite framåtlutad, vilket trycker ihop magen lite... Idag gick vi in i vecka 29, så om en vecka börjar upploppet!

Idag har Natalie äntligen fått sitt nya rum. Hon har även fått en ny madrass i sin säng och nytt täcke. På måndag ska jag även fixa en ny kudde, för tillfället har hon två små på varandra. Hon är som jag, vill sova med huvudet högt! Har flyttat in allt i hennes nya rum, nu ska jag bara fixa gardiner och sen ska allt plockas upp i hennes nya bokhylla... Får se hur hon sover inatt, nytt rum och nytt täcke...

Petter är på fotbollsträning, ja du läste rätt, en lördagskväll! Kl 19 började träningen som skulle avslutas med öl i bastun. Hade de inte varit för ölen och bastun har jag dock väldigt svårt att tro att han skulle tränat :)

Natalie sitter och målar i en målarbok och teven visar handboll. Om 30 min börjar Fångarna på Fortet, det bästa program som TV4 gjort! Får se om det inte kanske kan bli lite ostkaka till det? Har även en semla i kylen som måste ätas upp!

Imorgon kommer det upp lite bilder på Natalies nya rum och hur det blev i de andra rummet och hallen på övervåningen!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0