Lite om helgen

Nu har det blivit lite dåligt med bloggandet, men har knappt suttit vid en dator sedan i fredags... I fredagskväll hade jag, Natalie, Annelie och Minna tjejkväll. Vi lagade mat, pratade och tittade på teve. Till mat blev det fläskfile, potatisgratäng, beasås, mozarella och festaost:) SUPERGOTT!
Igår hände inte mycket alls, jag plockade lite tvätt, Petter och Natalie var iväg och köpte lördagsgodis, och sen tog jag och Natalie en promenad till mina föräldrar... Fikade lite och sen åkte vi hem för att åka till Örsjö för mat och samkväm där. I Örsjö var även Johan, Linda och Saga. Det blev en superbra kväll, med ett tufft parti Kinaschack som till slut svärfar vann...
Sen var det dax att åka hem och sova... Blev dock inte mycket sömn för mig, hade en grym magknip och fick hela tiden kramp i vaderna. Var uppe och gick flera gånger för att sträcka ut benen... Så idag är jag grymt trött. Petter är på fotboll så jag tog med mig Natalie hem till mamma o pappa för lite avlastning och hjälp till aktivering av Natalie... Sen är det ju skidor på teve hela dagen och det är roligare att titta på tillsammans med någon! :)
Nehej nu vankas det snart mat, kassler och ris, Natalies favoritmat!

BTW, OM ni kommer och hälsar på, titta mycket uppåt. All snö på taket rasar när som helst och det är många kilo snö blandat med is som ska ner. Det har redan rasat på baksidan och det lät som en jordbävning, är förvånad att altanräcket höll (om det nu gjorde det, är så mycket snö och is så det syns inte)... Stuprännorna höll inte trycket så de hänger på sniskan...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0