Gnäll gnäll gnäll...

Har inte haft ork eller tid att blogga på ett tag. Har en bebis i magen som sparkar fotboll med min urinblåsa och som älskar att sparka mot mina revben... Mina blodtrycksfall kommer oftare och oftare och blir värre och värre. Helt slut, ingen ork och allt snurrar. Har blivit lite läsktigt att köra bil, iaf på morgonen och dagarna... Kvällarna har jag inte haft några fall än så länge....
Igår var jag konstnt trött och hade sammandragningar hela dagen, var ingen bra dag alls. Då var det tungt och jobbigt, speciellt med tanke på att det är 10 veckor kvar till BF... Min mage är riktigt stor nu, förstår inte hur det ska bli när jag blir ännu större... Så stor som jag är nu var jag i slutet med Natalie typ, och då var det sommar vilket betydde att man inte behövde kläder, strumpor och skor. Får knappt på mig strumpor och skor, och har svårt att få av mig byxorna... Nej nu ska jag sluta klaga, det blir ju såklart något bra av detta i slutändan!

I fredagskväll hade vi som sagt mammaträff ute i skogen! Vi var hos Sandra, som har ett hem precis så som jag skulle vilja att vårt såg ut! Underbart fint, vitt, vitt vitt! Vi åt god mat och supergod efterrätt, och jag tror jag skrattade hela kvällen! Vi har så otroligt kul när vi ses! Massa att prata om hela tiden, så får hoppas vi ses snart igen!

Igår satt eller låg jag mest hela dagen, men vid fem gick vi till mina föräldrar för att fira Offe som fyllt 25 år. Vi åt kalkon med hasselbackpotatis och det var helt underbart gott, tror jag åt 6 potatisar. Men sen hade jag ont i magen resten av kvällen. Men efterrätt fick jag i mig senare på kvällen ändå, fruktsallad med grädde och glass... MUMS!

Idag ska vi fira Saga som fyller år imorgon... Skönt att komma iväg lite...

Nej nu är ett blodtrycksfall på väg så nu ska jag inta liggläge och blunda lite...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0