Fortfarande sjukstuga

Vi är alla tre fortfarande genomförkylda. Jag har fått tillbaka min röst men är väldigt hes nu. Natalie hostar en massa, likaså gör jag. Petter går och nyser hela tiden och är allmänt trött och seg. I just denna stund ligger Natalie jämte mig i soffan och sover. Petter ligger fullt påklädd i sängen under ett duntäcke och jag har dubbla strumpor, tjock tröja och fryser ändå, och då eldar jag för fullt! Så vi mår inte så bra för tillfället...

Natalie ville ha köttbackasås idag, så jag tog upp färs. Sen när den skulle tillagas så är den grå/vit i mitten. Vet ej hur länge den legat i frysen men handlar om några månader max. Och vi fryser alltid in färsen samma dag som vi köper den. MEN jag vågade inte chansa och få oss magsjuka alla tre så färsen slängdes och nu står det pommes i ugnen, sen blir det Scans hamburgare med bröd och pommes till det... Om jag får liv i familjen när den är klar, annars får jag väl äta upp det själv... Vill med lägga mig ner men är grymt hungrig och utan mig blir det ingen mat... (jo Petter kunde tänka sig pizza, men jag vet ju att det blir jag som får hämta och det är jag inte sugen på!)
Jaha nu börjar han nysa igen...

Nej nu ska jag kolla pommesen och sen börja steka hamburgare...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0