Försäkringskassan ringde...

Jaha, idag ringde Försäkringskassan för första gången för att "kolla mig"... Man blir alltid på vakten när de ringer MEN hon hette Linda, jobbar i Kalmar och är min nya handläggare OCH supertrevlig! Hon ville veta hur jag mådde och hur det funkade med Natalie om dagarna. Sen skulle jag börja med akupunktur eller tens tyckte hon, det lät lite som att om jag inte gör det får jag inga pengar... Sen skulle hon ringa min chef för att kolla om hon hade något annat jobb till mig. Dock vet jag ju redan att hon inte har det, men de får väl ringa till henne och kolla. Men jag hade en bra känsla och sen fick jag ett direktnummer till henne om jag undrar över något, så det känns bra!

Imorgon är det redan fredag, veckorna går sjukt fort! Och på lördag går vi in vecka 29, nu är det snart bara upploppet kvar! Inatt drömde jag att jag fick en son, som vi döpte till Oliver. Vi bar omkring honom i en pappåse från Kvantum tillsammans med tomma vinflaskor. Folk tyckte vi var jättekonstiga, vinflaskorna kunde ju gå sönder... Jag födde honom i duschen på jobbet tillsammans med några kollegor... Jag har börjat drömma mycket konstigt MEN Oliver, vilket fint namn, det är nummer ett på min lista över pojknamn nu! Det är så fint... Oliver.... :) Japp japp japp!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Marie

Olivia då kanske om det blir en flicka? Kramen

2011-01-13 @ 18:43:19
Postat av: Karolina kusin

kul det var ett av namnen som jag skrev :)

2011-01-13 @ 19:37:34
Postat av: Petter

Det är ju en tjej, det har vi ju sett på UL...

2011-01-13 @ 21:21:14
Postat av: Syster yster

Hahaha ja det e väl inget konstigt och bära omkring honom i en pappåse....eller!? Knäpp på riktigt är du! =)

2011-01-14 @ 11:42:30
Postat av: alexander

jag som trodde hjalmar var nummer 1 ?

2011-01-14 @ 18:34:40
Postat av: malin

hihi gillar petters kommentar, ... de kan ju faktiskt vara en kille med liten snopp :)

skojja bara



oliver var ett fint namn!

2011-01-14 @ 20:12:39
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0