En helt vanlig torsdag

Idag har vi städat ut julen, riktigt skönt att få de gjort. Sen har vi pysslat med en massa andra saker som behövde göras. Petter har satt dit kabellister i sovrummet, sen har han fixat med lampor. Spotlighten i sovrummet är nu i hallen istället, och lampan i vårt gamla sovrum fick följa med oss ner.
Jag har tvättat en massa, sen även kollat upp Natalies bebissaker, sorterat efter storlek sen ska jag börja tvätta det imorgon... Sen har jag flyttat på sängkläder och handdukar. Garderoben de lägger i nu ska rivas när vi ska bygga köket så har börjat tömma den lite smått... Nu är det "bara" alla gardiner och foton kvar...
Sen ska Natalie få vårt gamla sovrum så vi har en massa kläder som ska flyttas, och så klart en massa möbler... Måste även få upp gardiner på övervåningen med, hann inte med det idag riktigt...

Lagade en underbar paj idag, kycklingpaj med bacon. Underbart gott! Sen efter det gjorde jag Emilias bananpaj, och den blev himmelsk... Så den har vi precis ätit upp med hjälp av mina föräldrar. Natalie har precis somnat och Petter har åkt till ishallen för att glo på fotboll... Är ju Nybro Open i helgen så lär inte se röken av honom förrän på söndagkväll igen... Men det är ju bara en gång om året, och sen har jag ju vant mig. Men Natalie ville följa med honom, hon hade tröja och blöja på sig när hon sa hej då och tog på sig sina stövlar... :)
Hon har en fin fläskläpp förut, hon blev helvild när mormor och morfar skulle gå hem så hon sprang rakt in i barbordet... Först var hon bara lite röd, men när jag skulle ge henne välling så var hon svullen... Stackars liten!

Nehej nu ska jag kolla tvätten i källaren, sen ska jag sova...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0