En liten uppdatering :)

Här har det inte hänt mycket på ett tag. Jag har inte haft ork/lust att skriva på ett tag...
Och jag har fortfarande inte kul att dela med mig av. Mina dagar ser likadana ut, det händer liksom inget. Jag orkar inte det heller, men jag är så trött på allt, på mig själv. Men nu är det ju faktiskt inte långt kvar... Gick in i vecka 34 i lördags, så det känns bra.
I fredags tog vi med Natalie till simhallen, vi var där i två timmar och badade och fikade. Hon hade jättekul men är fortfarande rädd för draken och vikingen. Men imorgon ska vi dit igen, hoppas det går bättre den här gången. Men det ska bli kul, det är ju så varmt och skönt i vattnet:) Bara sitta med magen i vädret... Imorgon ska mormor följa med oss, får se om även Petter gör oss sällskap, det vore ju bra för då kommer vi in gratis! :) Sen är han ledig torsdag och fredag så vi får en långhelg, och jag får lite hjälp med Natalie. För det mesta är hon världens snällaste och goaste unge, men allt oftare får hon utbrott på mig, speciellt när vi är hemma själva. Bara för att hon vet att jag inte orkar följa efter henne, lyfta upp/bort henne. Väldigt ofta trilskas hon när kläderna eller blöjan ska på. Hon sparkar och skriker och jag orkar inte krypa runt på golvet efter henne. Ofta så går jag bara därifrån, och så lugnar hon ner sig efter någon minut och sedan går det jättebra! Igår vaknade jag av att hon stod uppe och ropade att hon var färdig. Då blev jag såklart nyfiken på vad hon var färdig med så skyndade upp. Då hade hon själv tagit på sig en torr blöja, tagit på sig strumpor, byxor och tröja. Byxorna var visserligen bakofram och tröjan både utochin och bakofram, men jag var så stolt över henne...
Hon är inne i en väldigt kramig period i livet. Mycket närhet och kramar. Och hennes favoritmening just nu är Jag älskar dig. Gärna i samband med att hon vill ha något. Favoritmening nummer två är nog Jag vill ha något. Även om hon precis ätit så vill hon ha något... Och hon har sin pappa lindad runt sitt lillfinger, en puss en kram och ett Jag älskar dig, så gör han vad som helst för henne:)
Hon pratar även väldigt mycket med lillasyster i magen. Talar om vad hon gör, vad hon heter och sen en kram och puss:)
Även kunderna på Kvantum får ta del av det. För alla talar hon om att hon i efternamn heter Natalie Wåhlin, att hon bor på Trollegatan 8 och är 2 år. Idag när vi kom hem talade hon om för mig att hennes mamma heter i efternamn Evelina Karlsson, så hon har koll! :) Hade vi haft ett hemtelefonnummer att hon säkert kunnat det med nu!

Nehej nu ska jag gosa ner mig i soffan. Har redan ätit kvällsmat, men är sugen på en kopp te. Men då måste jag springa på toa så många gånger inatt så får väl stå över den sista koppen...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0