Sjukstuga

Igår gick jag in i vecka 35, så nu är det verkligen inte långt kvar! Väskan är inte packad men allt är handlat:) Igår köpte jag nappar och blöjor till Lillstrumpa. Så nu ska vi (jag) bara bestämma vilka kläder som ska med till BB. Blir det ingen tjej så måste vi ju ha kläder till en Oliver, alltså inte bara rosa kläder som ska packas ned:)

Natalie blev sjuk i torsdags, hade jättehög feber och kräktes. I fredags hade hon bara lite feber och sedan helt feberfri på kvällen och i lördags. Men idag har hon fått tillbaka febern igen. Hon har inte varit sig själv idag, gråtit mycket och man har inte fått röra henne. Sen när jag skulle byta blöja innan hon skulle sova så var den helt torr. Och hon hade haft samma blöja i nästan 5 timmar... Så måste ha koll inatt/imorgon bitti annars får vi åka till läkaren med henne. Hon har nämligen druckit ganska bra idag, både mjölk, saft och välling så den borde varit blöt. Hon har klagat på ont men inte kunnat tala om vart, kanske är urinvägsinfektion:( Vi får väl se hur natten blir, hon somnade i soffan vid halv fem, sen vaknade hon efter 20 min säkert och sen lyfte jag upp henne till sin säng vid kvart i sex. Så hon vaknar nog tidigt imorgon...

Igår firade vi Angelicas 20årsdag lite i förskott, och Alles 23årsdag lite i efterskott hemma hos mamma och pappa tillsammans med Angelicas pappa Per med sambo Helena och deras son Isak på ett år. Underbart god mat och supertrevligt sällskap! Isak var nog bland det sötaste jag sett, och det tyckte Natalie med, hon gick ofta och klappade honom på huvudet! Vi åt god mat, drack gott (ja alla utom jag då!) och pratade en massa. Vi tittade även på Melodifestivalen tillsammans och förfasades över hur dåliga låtar det var med.:) Angelica och Alle fick en massa presenter, och av oss fick de ett presentkort på Cervera.

Nehej nu ska jag ta mig något att äta, Petter åkte precis på fotboll, Örsjö spelar träningsmatch...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0