Mitt BMbesök

Blev ett intressant besök hos BM idag. Hade mått dåligt hela dagen, yr och snurrig. När jag kom dit fick jag lämna ett blodprov som vanligt, sedan fick jag sätta mig utanför för att vänta på Aina. Kände hur jag blev yr och snurrig. Sedan blev jag kallsvettig (satt utanför och väntade i ca 20 min då jag råkade vara väldigt tidig). Sedan helt plötsligt ligger jag på golvet med en massa folk omkring mig... De tog blodtryck och blodvärde, vilka båda var jättelåga... Fick ligga och vila en stund innan jag kunde resa på mig, var lite snurrig... Sedan tog de lite mer blod för andra prover... Sedan kollade de hjärtljuden, men det lät jättebra...
Min vikt är +3 kg sedan v 20, inte så mycket med tanke på hur stor mage jag har... Och bara +6 kg sedan jag blev gravid. Men det gör inget, lättare att återgå till normal vikt om man inte går upp så mycket, med Natalie gick jag upp 14 kg...
Hjärtljuden låg på 140, och det var det enda jag fick med mig, sfmåttet har jag inte en susning om... inte heller blodtrycket kommer jag ihåg... :) Fick ringa Petter så han fick komma och hämta mig då jag inte var i skick att köra bil...

Nehej nu ska jag lägga mig ner och vila lite igen, är ordinerad en massa vila... och en massa järntabletter (äter dock redan maxdos så där kan jag inte ändra något)...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0