Köpa gosedjur till lillasyster

Ena sekunden längtar jag efter att få ha människor omkring mig, nästa sekund är jag så glad att jag inte har det. Jag är ingen social människa egentligen, jag trivs med att sitta hemma själv med familjen på kvällarna... Och jag har tur att min fina sambo är likadan. Det är såklart kul att umgås med folk men jag skulle få panik av att umgås med folk varje kväll. Ensam är stark! :)

Har haft en del som frågat om tjejnamnet vi har kommit på, men det kommer vi inte avslöja. Inte jag iaf, och förhoppningsvis kommer inte Petter det heller. Killnamnen har jag inga problem att avslöja: Oliver eller Hjalmar. Men tjejnamnet känns väldigt speciellt så det vill jag hålla för mig själv! Iaf en stund till...

Går in i vecka 33 imorgon. Nu går det fort. Måste tvätta kläder och sängkläder. Köpa lite nytt såklart, fixa "inredning" till vagnen, kolla upp babyskydd till bilen osv. Nytt spjälskydd behöver vi med. En ny mobil med. Och ett gosedjur som ska finnas med redan på BB. Natalie har sin Nasse som låg jämte henne inne på BB. Den är fortfarande favoriten av hennes sju miljoner gosedjur! Hon tyckte lillasyster skulle få hennes elefant, men eftersom den är större än henne känns den lite stor att ta med till BB :) Får väl se vad vi hittar :) Men jag har iaf lovat Natalie att hon ska få vara med och köpa ett gosedjur till lillasyster...

Oj, nu är mina favorit Thomas Bodström på Skavlan, kanske skulle lyssna lite :) Dock spelar Petter musik så hör inget, får väl bara titta... Kent tror jag han spelar?! Något om några pärlor....

Hade tänkt ha som projekt att skruva ihop skåskåpet idag, men får ta det som projekt imorgon istället... Det har stått i hallen i en kartong i en vecka nu... Petter skruvar ju köksstommar nere i källaren för fullt, tror han skruvat ihop 6 st... Bara en stomme kvar sedan ska alla lådor monteras... bara.... :)

Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på...


Kramen

Kommentarer
Postat av: Marie

Fin låt den där.. ;-) Hörde den på ett bröllop i somras! Kramen!

2011-02-12 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0