Bebis bebis bebis...

Har en massa sammandragningar hela tiden, en del känns knappt och en del gör riktigt ont... Vecka 33 på lördag, eller vänta, är det vecka 34? Kollade mobilen, det är vecka 34 på lördag... Det går så fort så jag hinner inte med...
Sitter och tittar på Livet på BB, på Kanal 5. Det gör att jag längtar ännu mer, samtidigt som jag verkligen inte vill ha någon annan smärtlindring än lustgas... Ser sjukt obehagligt ut med epidural, och måste vara sjukt svårt att vara still när man har ont... Förhoppningsvis kan jag var hemma lika länge som förra gången. Kanske inte lika länge för då föder jag nog i bilen, men jag vill vara hemma så länge det bara går. Sen vill jag inte stanna kvar på BB så länge heller, hade inget utbyte av det förra gången, vill hem och sova i min säng, mysa med Natalie och pussa på Petter... Går allt bra och amningen funkar lika bra som med Natalie vill jag hem så fort jag får!

Nehej nästa reklampaus ska jag borsta tänderna så jag kan titta på Fuskbyggarna från sängen... Reklam!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har också funderat på det där med att bara ha lustgas... Kommer inte ihåg om jag kände någon skillnad förra gången när de hade satt epiduralen.. Var så inne i min lustgasvärld ;)



Härligt att det börjar närma sig! Men tycker du får lugna ner dej ett par veckor till ;)

Kram

2011-02-16 @ 20:51:14
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0