Underbar fest!

Jag hade den roligaste kvällen i mitt liv igår! Det började med att vi var fem tjejer som åkte till Norra Sävsjö för att rida islandshäst i en timme. Jag hade som vanligt Gull-Stjarna och hon var precis lika mysig och pigg som jag mindes! Hade inte ridit på 4 år, men det kändes enbart på kondisen! Det var så sjukt kul, jag satt bara och mös hela timmen. Måste rida snart igen!
Jaja, efter ridningen blev det en snabbdusch innan jag cyklade hem till Marie och Simon för att fortsätta festen tillsammans med killarna! Och vilken fest det blev. Massa öl, baileys-race och skratt. Och lekarna var sjukt roliga, och "mitt" lag kom tvåa (av 4 lag). Vi grillade och pratade och lekte. Helt plötsligt var klockan 3... Jag var inte ens trött!
Tack Marie och Simon för en underbar dag/kväll/natt! Jag har, förutom träningsvärk efter ridningen, ont i ansiktet för att jag skrattat så mycket!

Får se vad veckan har ett erbjuda, Petter jobbar kväll så jag är själv hemma med barnen... Helgen kommer innebära mycket sittande i bilen då vi ska till Köp på kalas! Men mamma, pappa, Alle och Angelica ska med åxå så vi får turas om att ha Natalie i bilen. Sen ska vi låna Hugos bärbara dvd-spelare. Natalie brukar börja tjura och gnälla innan vi ens hunnit till Kalmar så vi ser inte fram emot att spendera 4-5 timmar i bilen med henne, sen ska vi ju hem med, dock inte förrän dagen efter, men ändå!

Hade tänkt lägga in lite bilder men sitter vid fel dator, så det får vänta tills imorgon!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själv kära du!! <3

2011-08-15 @ 08:16:30
Postat av: Emma K

Hör av dig om du är uttråkad när Petter jobbar kvällen så kan tjejerna leka lite :)

kram

Emma o Ida

2011-08-16 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0