Tillbaka igen!

´
Igår fyllde Natalie 3 år och Nowa blev 4 månader. Jag har verkligen världens underbaraste barn! Visst gör Natalie mig otroligt arg ibland men inte lika ofta som hon får mig att nästan gråta av lycka!
Hon är numera blöjfri på dagarna, bara bajseriet som inte riktigt funkar än, men det kommer det med! Eftersom hon fortfarande dricker välling innan hon ska sova så får blöjan vara kvar på natten ett tag till!
Nowa har fått testa gröt några gånger men tycker väl inte det är det godaste hon smakat precis. Lite går ner men det mesta hamnar utanför :)

Natalie fick otroligt mycket paket igår. Pussel i massor, spel, docka, kläder, böcker och ett stativ med mikrofon som man kan koppla ihop med mobil/cdspelare så man kan sjunga till musik. Natalie sjöng för oss igår, hon var så otroligt charmig. Det var inte långt till tårarna när jag tittade på henne! Kommer en bild här nedan!


Nowa äter gröt första gången


Testar sin bumbostol


Nowa ligger i tvättkorgen och busar


Natalie öppnar paket på morgonen


Natalie sjunger för oss


Natalie har äntligen förstått hur man cyklar


Kommentarer
Postat av: Malin

Ser ut som om Natalie hade en toppen bra födelsedag! :) Du får gärna ändra länken här på din blogg till den bloggen som jag använder idag.. :) kram

2011-08-09 @ 12:28:56
URL: http://malinsalltochingenting.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Så otroligt söta dom är! =) Tänk vad stora dom blivit så fort våra små 08:or...

Kram

2011-08-09 @ 12:34:10
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0