Syster-yster :)

Igår när jag gosat ner mig i soffan med en påse godis får jag ett sms från Syrran :"Ska du med ut och springa?" ... Kunde jag ju inte säga nej till så jag slängde på mig mina träningskläder och begav mig ut för att möta upp Syrran sen blev det 4 km i Svartbäcksmåla... Dock är min kondis att jämföra med en lungsjuk 80åring så det gick inte fort och jag kom inte så långt som jag velat... Men man måste ju börja någonstans! Men får se om Syrran vill ha med mig fler gånger så hon har mycket bättre flås än jag och gärna hade sprungit mer! TACK världens bästa syster för att du drog med mig ut, precis vad jag behövde... Jag hänger gärna på flera gånger!

Idag blev det ett pass på friskis, medel... Det var jobbigt, underbart och sjukt kul! På torsdag ska jag dit igen, och sen ska jag fixa ett kort så jag kan fortsätta träna...

Nej nu blir det sängen för mig, känner huvudvärken komma krypande...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Syrran =)

Åh va gullig du är!! Klart jag vill ut å springa med dig igen, kommer snart ett sms igen ska du se =)

2011-08-30 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0