Jag=latmask

Jag försöker röra på mig och äta nyttigt. Men det är inte lätt... Älskar att ut och gå, och det passar så bra att gå vid nio eftersom Nowa brukar sova vid den tiden... Men jag ger upp alldeles för lätt... Jag kan bli så arg på mig själv, för så fort jag blir lite trött så ger jag typ upp. Jag behöver gå med någon som pushar på mig, som inte låter mig ge upp... Sen vill jag ju gå lite fort med, gärna i backar så det blir lite tungt... Funderar på att försöka bege mig till Svartbäcksmåla någon gång i veckan och gå i skidbacken där... Ska försöka varva mina promenader med att springa några ruscher, men det är inte alltid så lätt med vagnen och den har jag ju med mig varannan vecka... Men antar att varannan vecka är bättre än inte alls... Sen är jag ju så sjukt otränad så jag orkar ingenting, det är verkligen att börja på noll och bygga upp en grundkondis... Men gör min planka varje kväll innan sovdax, men har fuskat lite... Ska börja bli hårdare med den, för så fort det börjar bli tungt så lägger jag av! Det blir man inte smal av... Nej nu behöver jag lite jävla anamma.... är grymt sugen på att börja simma, men det kostar pengar, och pengar har man inga när man är föräldraledig... eller ännu hellre gympa på friskis, men det kostar åxå pengar, och mån-tors varannan vecka kan jag inte eftersom Petter jobbar... GAH!

Jaha idag har vi firat Petter som fyllar år, 32 år ung är han nu, mannen i mitt liv! <3   


Älskar dig Petter! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0