Jag vill, jag kan, jag ska!!!!

Jag har så många som hejar på mig nu så misslyckas jag blir det grymt pinsamt! Men jag har verkligen bestämt mig den här gången! Idag var jag ute och gick/joggade/sprang. Började med att gå i raskt tempo, sedan joggade jag i någon minut, sedan gick jag igen, sen fortsatte jag så i intrevaller tills jag kom fram till slalombacken i svartbäcksmåla... jag började jogga upp men efter första tredjedelen så insåg jag att det fixar jag aldrig. Det gick rakt upp och var halt och blött. Så jag fick gå resten.... sen gick jag på backen ner mot spåren där jag joggade lite till. På vägen hem varvade jag jogga med att springa fort, det var riktigt skönt... Har ingen aning om hur långt jag gick/sprang eller hur länge jag var väg men det var lagom för mig. Kom ihåg att stretcha med efteråt! Nu har jag precis tryckt i mig tre rågknäcke med 2 hårdkokta ägg... och en massa vatten!
Åh vad bra det känns!
Nästa vecka blir det minst två pass på friskis... får se om jag skaffar ett gympakort, får hjälp av mamma så jag kan träna även när petter jobba kväll... men har inte bestämt mig än!

Nowa växer så det knakar... Hon skrattar och pratar hela tiden :) Hon älskar gröt och potatis/majs-pure... hon gapar efter mer hela tiden och allt hamnar i munnen och inget spottas ut! Hon och Natalie är väldigt lika till sättet, men inte till utseendet och inte när det gäller maten. Natalie åt inget annat än ersättning och välling. Hon tyckte inte om gröt och inte burkmat... Till skillnad på Nowa som blir arg när hon inte får mer! :)

Nehej nu tar jag kväll, på lördag blir det barnens dag med Natalie, Annelie och Minna... Ska bli kul!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Heja Evve



Det här fixar du <3

2011-08-25 @ 22:18:59
Postat av: Marie

Hänger gärna med dig ut i skogen någon dag och puschar dig! Behöver du det, så finns jag här!! <3

2011-08-26 @ 07:11:30
Postat av: Syrran

Du och jag ska fixa detta ihop nu!! =)

2011-08-28 @ 10:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0