inget att säga...

Nej, jag har nog inget att skriva idag. Har inte rört mig många meter idag, har ont i höfterna efter igår. Men imorgon är planen att springa innan frukost... Får se om jag tycker det är en lika bra ide imorgon när jag vaknar :)

Slötittar lite på De dimhöljda bergens gorillor. Har inte sett den på många år men den är fortfarande lika bra, lika skrämmande och lika tankeväckande...

Imorgon blir det Barnens dag med Natalie. Vi får även sällskap av Annelie och Minna... Blir nog kul, Natalie såg annonsen i tidningen så hon ser fram emot det! Petter och Nowa får stanna hemma så slipper vi dra med vagn...

Nej nu ska jag göra min sambo sällskap i sängen...

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0