GAH!

(detta inlägg kommer handla om blöjor och bajs, känsliga läsare varnas!)

GAH! Natalie har ju inte blöja på sig på dagarna längre och det går bra förutom en liten (stor) detalj... Hon vägrar bajsa på pottan/toan. Sen tycker hon det är pinsamt att bajsa i blöjan så numera bajsar hon i sömnen på natten (hon har ff blöja på natten). Har hänt några gånger nu, och självklart ikväll när jag sitter med huvudvärk. Hör hur hon börjar gråta och känner stanken så fort jag närmar mig trappan... Knallröd rumpa som blöder... Stackars liten, då har jag ändå varit uppe och kollat henne några gånger ikväll... Men glömde det någon timme eftersom det var bra på teven. Men kan ju ändå inte ha koll hela nätterna... Vet inte vad jag ska göra. Hon bajsade självmant på pottan i tisdags, men sen har det inte hänt något efter det. Hon var så glad och stolt efter det, så jag trodde det hade vänt, men icke.... Börjar bli tokig på detta nu! Hon är ju så duktig med kisseriet, går själv in och sätter sig på pottan och sen ropar hon när hon är färdig...

Nu är huvudvärken ännu värre så nu går jag och lägger mig

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma K

Vet hur det känns, här är det fortfarande blöja som gäller :( hon springer gärna och gömmer sig när det är dax! Vi får tänka på att de inte alltid kommer att göra detta, att det blir bättre ;)

stor kram

2011-08-18 @ 22:21:45
Postat av: Annelie

Det där med bajseriet verkar komma lite efter. Tora kommer och ber om en blöja när hon ska bajsa trots att hon själv springer till toaletten och sätter sig och kissar där när hon behöver det. Det är nog tyvärr bara att hålla ut och vänta på att de kommer på hur det fungerar med bajsandet också.

Kram

2011-08-19 @ 15:59:11
URL: http://andelieb.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vi har det också precis likadant som Annelie skriver. Är nog bara att vänta ut det. Men det är ju klart lite svårt om hon inte längre vill ha blöjan vid bajsandet heller... Toabestyren är ett jobbigt kapitel helt klart... Kram kram

2011-08-22 @ 09:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0