Dove

Jag är sedan en tid tillbaka en Buzzador, vilket betyder att jag får vara med och testa nya produkter för att sedan prata om dessa med mina vänner och även ibland dela ut varuprover. Jag har nu testat Doves nya Balsam med intensivkur. Det ska sitta i håret i en minut innan man sköljer ur och det är helt underbart! Jag har alltid haft svårt för att hitta balsam som funkar men detta är underbart. Det reparerar och gör det glänsande redan från första gången! Mitt hår är inte längre lika spretigt!
Rekomenderar verkligen det!
Har några fler varuprover kvar om någon vill ha!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag testar gärna!! =)

Fasen har varit med i Buzzador i flera år och aldrig hittills fått testa något... Är bara lite avis ;)

Kram

2011-08-10 @ 12:49:40
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com
Postat av: Emelie

Jag skulle gärna vilja testa... Har på mina 25 år inte hittat ett enda balsam som fungerar på mitt hår :(

2011-08-10 @ 15:15:45
Postat av: Emma K

Testa gärna oxå om du har ngt kvar ;)

kram

2011-08-16 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0