Status quo

Nej ingen bebis än men värkar sedan i söndagskväll... Igår var vi inne på förlossningen och då var jag öppen 4 cm. Men då jag inte sovit något på typ en vecka så fick jag en "sömndos" och sedan fick vi åka hem och sova. Och jag sov i 12 timmar, har snittat 2-3 timmar de senaste nätterna i flera veckor så det var skönt!
Har det inte kommit igång på riktigt igen imorgon kl 08.00 så blir jag igångsatt för då är det 3 dygn sedan vattnet gick! Just nu är det ca 8 minuter mellan värkarna och de håller i sig i över en minut så får se om vi kanske åker in inatt redan...

Vore så häftigt om det blir imorgon, dels är det BF imorgon. Sedan föddes Natalie fredagen den åttonde, imorgon är det exakt 2 och 8 månader sedan hon föddes! :)

Kramen

Kommentarer
Postat av: Annelie

<3

2011-04-07 @ 19:41:38
Postat av: Sandra

Så härligt att ni snart har er lilla bebis hos er!! Roligt med ett speciellt datum. Lycka till! Många kramar!

2011-04-07 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0