En liten uppdatering så här i slutet av april :)

Jag har varken ork, tid eller lust att blogga just nu... På dagarna när Nowa sover ska man umgås med Natalie och på kvällarna när Natalie sover så har Nowa sin skrikperiod så då blir det inte heller av att man bloggar. I onsdags började Petter jobba igen, han var hemma i 3 veckor så känns lite tomt måste jag säga!

Idag är Nowa 3 veckor, tiden går så sjukt fort! Hon är nu 52 cm och väger 3680 gr. När Natalie var en månad vägde hon 3580 gr och var 54 cm så Nowa väger lite mer men kommer nog vara kortare, om hon inte växer 2 cm på en vecka?! Nowa följer saker med blicken och kan vända huvudet åt det håll ljudet kommer ifrån när hon ligger ner... Har fortfarande inte skickat in någon bild till tidningen men ska försöka få till en bra bild på tjejerna imorgon när de är finklädda!
Natalie är 92 cm lång och väger 13.5 kg, börjar bli en lång tjej, men hon kommer in gratis på Ölands djurpark i år igen som tur är! :)

Imorgon ska hela familjen på bröllop. Är min fina Marie som ska gifta sig med sin Simon! :) Ska bli mysigt, hoppas bara alla mina barn sköter sig, Nowa får jag väl amma om hon inte vill vara tyst i kyrkan och till Natalie tar vi nog med en tablettask att muta med! :)

Nowa har äntligen accepterat vagnen, men hon måste få ligga högt med huvudet och på sidan, annars blir det bara en massa skrik. Nappen är hon inte intresserad av alls, vilket egentligen inte gör jättemycket. Det hade dock underlättat på kvällarna så hon har ett stort sugbehov och det enda som tystar henne är att amma... Blir lite tråkigt för mig att bara sitta i soffan hela kvällarna...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0