dagen började sådär...

Dagen började bra, Nowa kräktes i sängen samtidigt som hon bajsade. Samtidigt ropar Natalie på mig från köket, där flyter det oboy över hela köksbordet och det visar sig att även hon bajsat. Sedan börjar Nowa skrika, vilket får Natalie att börja ropa efter sin pappa som inte är hemma. Så då bryter hon ihop och jag får gå och låsa ytterdörren för att hon inte ska springa ut...

MEN NU sitter Natalie och tittar på teve, hon har ätit frukost. Nowa vaggade jag till sömns i hennes bilstol så nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan hon vaknar och vill ha mat. Sedan klär vi på oss och går hem till mina föräldrar... Varför klara alla själv när man inte behöver?!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0