Inlägg nr 3!

Jag är så dålig på att skriva, men jag orkar inte. Sitter nästan aldrig vid datorn längre. Är så trött hela tiden. Men det börjar kännas bättre! Men har redan fått foglossning, det känns inte kul alls! Får väl se vart det slutar. Än så länge funkar det på jobbet men det får inte bli värre alltså! Har svårt att resa på mig när jag suttit, svårt att komma upp när jag suttit på golvet.

Har sådan otrolig längtan efter julen nu! Dofterna, maten, sällskapet, alla tända ljus, fina gardiner. Åh jag vill göra julfint redan nu! Tror min jullängtan bottnar i att jag har tagit föräldraledigt v 51 så jag får vara hemma med familjen istället för att jobba! Förra året jobbade jag så mycket så jag missade hela julen, var endast ledig julafton (bättre än inget visserligen!).

Kommer nog ett inlägg till senare, står i kassan idag på jobbet i några timmar

Puss Evelina

Kommentarer
Postat av: Sharp

Foglossning är ett helsicke, jag fick det i första graviditeten och har aldrig blivit bra sen dess, har alltid mer eller mindre ont. Julen är underbar, den enda högtid jag egentligen bryr mig om men den blir väl förstörd i år igen pga jobb, särskilt nu när vi tydligen ska ha öppet på julafton också. Jag har så fruktansvärd ångest över att de minnen mina barn kommer att ha av sin barndoms jular är att de fick sitta ensamma hemma framför TV:n för att deras föräldrar var iväg och jobbade...

2010-10-13 @ 11:12:40
URL: http://thesharpwayoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0