Ingen bra dag

Idag kom jag knappt upp ur sängen, så ont har jag för tillfället. Kan knappt gå, kan inte böja mig ner och har svårt att bära på Natalie... Har varit stressad hela helgen pga jobbet så nu har jag fått munsår, 2 st! Jag är megaförkyld och idag är allting åt helvete...
Jag pallade 45 minuter på golvet sen gav jag upp och bad att få stå i kassan istället. Har fortfarande ont men här behöver jag iaf inte röra något på mig...
Helgen var bra, jag rörde på mig så lite som möjligt! I fredags städade jag medans Petter gjorde trädgården höstfin! Sen på kvällen var det tjejmys med mammorna från mammagruppen. Vi var 8 st från början (en familj har flyttat), varav 4 st har fått nr 2 och vi andra 4 st ska ha nummer 2 inom loppet på några månader, vi är en väldigt fertil mammagrupp:)
I lördags tror jag inte vi gjorde något alls, lagade god mat på kvällen men sen tog vi det lugnt hela dagen. I söndags var vi först i Örsjö i några timmar sedan bar det vidare mot mina föräldrar där det vankades söndagsmat tillsammans med mina bröder! Underbart god mat!!!

Får se om det kommer ett inlägg till senare...

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Usha att du har så ont så här tidigt, lider med dig! Sj har min rygg blivit värre, ska till dr igen men de kan inte göra något fören bebisen är ute ändå ;( Så här får man gå på droger känns det som (tur att det inte ska vara skadliga mot bebben) Men har ju bara en månad kvar så jag hoppas jag klarar mig...men mitt humör är inte det bästa kan jag lova hehe



Det var väldigt mysigt i fredags och tycker självklart vi måste göra om det snart! Tycker du ska ta kontakt Evve med våran kära Ajna och be henne sjukskriva dig helt så det inte blir värre än så här och att du blir säng liggades längre fram...



Ta hand om dig nu gumman PUSSSS

2010-10-20 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0