Namnfest istället för dop

Sitter och kollar nätet lite för tips på hur man ska ha en Namnfest... Blir nog inget dop för Natalie, jag är absolut inte troende och Petter är inte med i Svenska Kyrkan längre. Men vill ändå ha en liten fest för Natalie, så en Namnfest vore kul! Med släkt och vänner! Ska prata med Petter om det sen, men det vore kul! Måste prata om faddrar  ( kyrkans gudföräldrar) med... Om vi ska ha någora och i så fall vilka.
OM det blir namnfest så är vi först i släkten (på min sida) att inte ha dop, får se hur "de äldre" reagerar på det...

Nej nu ska jag fika...

Efter 17 ska jag o Natalie gå till Statoil och hämta våra kläder som har kommit från HM... :)

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Misen

Låter jättemysigt med namnfest. Vi funderar också på det till lillpuffen som ännu ligger i magen. Har varit på en som var supermysig och väldigt personlig. Berätta gärna hur det går!

2008-09-02 @ 15:00:08
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Jeanette och Hugo

Vi funderar också lite på namnfest istället för dop! Är ju inte heller särskilt religiösa... Har du hittat någon bra sida med tips?

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2008-09-02 @ 20:07:24
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0