Köttfärslimpa upp till armbågarna

Natalie sov så skönt efter matstunden och videosamtalet med Petter så jag började med maten, köttfärslimpa, sås och kokt potatis till... Perfekt, men har knappt hunnit börja förrän hon vaknar och är jättekinkig, blöjan var torr och hon hade precis ätit, vilket betydde att hon ville mysa... Där stod jag med köttfärs upp till armbågarna i köket med en skrikande bebis... Hade inte så mycket att välja på, hon fick skrika på medans jag gjorde limpan klar... Och medans jag står där i köket ringer det på dörren, kunde liksom inte gå att öppna, och det var låst... Grejen är att dörren sitter typ vid köksfönstret så vem som än stod där ute visste att jag var hemma... Men såg sen att det var en kille med tidningar, säkert Pandaförsäljare! Så det gjorde inte så mycket, och han lär väl inte komma tillbaka heller...  Jaha, och sen räckte det med att ge Natalie nappen så tog det 2 sekunder, sen sov hon igen... Suck:)
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, Natalie sover och i högtalarna ljuder Pussycat Dolls med låten When I grow up!

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0